Beccas fredag

Det blev en mycket mysig & lugn fredag igår. Runt 17 kom Martina till mig & vi drog & hämtade upp Cliff. Sen bar det av mot Maxi för att köpa revben & godis. Fuck, vad onödigt att äta det där onyttiga skiten. Men aja, något måste man ju fan få belöna sig med.
Sen stack vi hem till mig igen, skulle egentligen ha kollat på Salt. Men vi fann liksom ingen ro, så det blev att vi tjattrade med varandra istället. Cliff la på värsta brakskiten & fick asont i röven, han trodde att han spräck sitt anus där ett tag. HAHAHAHA, fyfaaaan vad jag garvade då alltså, det var helt sjukt roligt.
Sen kom även Bubben & Hampus förbi på ett besök. Även det var trevligt, mycket flummiga & roliga grabbar det där.

Boysen drog hem runt 1 någon gång kanske. Då var jag & Martina aströtta, vi satt uppe en kort stund & snackade lite om Alanya. Sen stjärtade vi hela natten. Myyyyys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0