Börjat skolan igen...

Kan ni gissa vad jag har gjort idag ? Jag har varit i skolan!
Jag & Ercan ska nämligen börja läsa Matte B på komvux & idag var det introduktion. Hoppas verkligen att jag klarar av denna kurs, samtidigt som jag har heltidsjobb. Jag kommer ju självfallet inte kunna gå på alla lektioner eftersom jag jobbar liksom. Men sålänge jag & Ercan krigar tillsammans så tror jag nog att det ska lösa sig. Jag är fan taggad alltså, det ska bli kul med lite omväxling & annorlunda sysselsättning.
Wiihuuu.
Snart ska vi även dra iväg & träna på Actic. Mycket förändring på en & samma gång nu, jag diggar det hårt.

Nu jävlar ska jag bli en extremt aktiv människa som gör fruktansvärt mycket nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0