Bröderna Schulman

Läste precis igenom Alex Schulmans blogg, vilket jag gör varje dag. Han har tjatat så jävla mycket om sin medverkan i Skavlan de senaste dagarna. Han är grymt stolt, och det ska han vara, Skavlan är jävligt stort att vara med i. Sen klickar jag mig in på Calle Schulmans blogg, vilket jag också gör varje dag.
Calle har skrivit ner en dialog som skedde idag mellan honom & Alex. Haha, fyfan vad jag garvade när jag läste detta. Så sjuuuukt jäkla kul:

"Alex: idag ska jag vara med i Skavlan!
Jag: Fan vad kul! Är du nervös?
Alex: Skavlan! Hörde du det, din äckliga fitta?
Jag: Jag hörde. Grymt kul. Stort.
Alex: Din patetiska jävla nolla!
Jag: Va?!
Alex: Vad ska du göra i eftermiddag?
Jag: Jobba. Har möten.
Alex: Horjävel! Storebror ska till Skavlan!
Jag: Sluta säg så där.
Alex: Haha. Din bittra dvärgjävel.
Jag: Lycka till nu, Alex.
Alex: Haha. Dra du åt helvete medan jag är hos Skavlan.
Jag: Hej då.
Alex: Hej. "

HAHAHAHAHAHA "Din bittra dvärgjävel".
Fyfan vad roligt.
Älskar bröderna Schulman, dom är så brutalt bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0