Dagen i sin ära

Shiiiit, vad trött Becca är just nu alltså. Jag är verkligen inte van vid att gå upp extremt tidiga morgnar. It´s killing me.
Men, jag är på gång att komma in i det nu. Imorgon, lördag, ska jag upp vid 5 igen. Fan, jag vill bara sova ut, men får vänta med det. har helgen på jobbet. Kan faktiskt bli riktigt kul. Har inte träffat all helgpersonal nere på bageriet ännu, så det blir ju spännande! :)
Idag jobbade jag förövrigt 7-16.30. Kallskänken hade fullt upp, så fick hjälpa dom med lite smörgåstårtor & förberedelser inför denna natt. Det var riktigt roligt faktiskt, lärde mig massor nya saker.

Eter jobbet drog jag & Cliff till systemet & strosade omkring därinne bland alla hyllor. Sen vidare hem till mig, lagade till lite schnitzel med klyftpotatis & bearnaisesås. Fett gott alltså. Cliff diskade, väluppfostrad pöjk det där haha.
Sen kollade vi på handbollen. Sverige fick stryk mot Frankrike i semifinalen, inte ett dugg oväntat. Bronsmathen mot Spanien på söndag blir spännande dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0