Dödare än dödast

Stannade till stängning på gymmet, blev alltså 1½ timmes träning idag. Löparbandet som vanligt i 25 minuter. Körde intervall. Sprang 1 minut, joggade 1½ minut och höll på så tills jag var helt död. Sen var jag tvungen att gå i 1 minut & återhämta mig, sen var jag på´t igen. Slog mitt rekord idag igen förövrigt. Wihuu, fan va kul det är med framsteg, man känner sig så tillfredsställd & belåten.
Sen blev det lite styrketräning. Hoppade dock över armar eftersom jag pumpade sönder dom igår. Men körde helt slut på benen & ryggen iallafall, gött.
Trodde att jag skulle palla städa när jag kom hem, men det var ju bara att fetglömma. Jag är helt slut. Nu ska jag sova. Viktor skulle ringa & väcka mig imorgon så att jag kommer upp till skolan. Det är bra, jag kan nog behöva lite väck-hjälp.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0