Drama i Alanya

Jag har ju glömt att berätta om all dramatik som hände nere i Alanya. Jag förutspådde ju att det skulle bli en hel del, men det blev fan ännu värre. Jag satt verkligen i en jobbig sits där ett tag.
För det första var Umit asarg på mig för att jag inte ville vara med honom. Han gick omkring & kallade mig hora & försökte slå mig på nyår när han var full. Men honom sket jag fullständigt i, hatar det psykfallet.

Sen så hade jag ju råkat lova båda Justin & Alex att vara exclusive med dom innan jag drog ner. Det där gick verkligen käpprätt åt helvete. Båda fick reda på att jag körde dubbelspel med dom, inte glada pojkar då inte. Trodde att dom skulle hata mig föralltid. Men men, det gick iallafall ganska fort för dom att förlåta mig. Dock blev jag & Justin osams nu när jag kom hem igen.

Och som grädden på moset var det 4 galna malmöbrudar därnere som ville slå ner mig. En av brudarna var dökär i Alex & när hon såg att Alex var med mig bröt helvetet loss. De var extremt nära på att slå ner mig 3 kvällar i rad. Tur jag hade Alex vid min sida som skyddade mig hela tiden, annars hade jag fan varit död.
Haha, det är så extremt skrattretande att dom ville slå ner mig för en turks skull. Herregud vad patetiskt.
Dom fattade inte därnere, men nu när även dom kommit hem igen så har jag hört att jag ska få en ursäkt. Den ser jag fram emot höhö.


Justin, Efe, jag


Muhammet, Ali, Martina, jag, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0