Farväl kära sambo ;(

Idag är en mycket sorglig dag. Malin sitter i detta nu på ett tåg påväg till Oslo. Hon ska flytta dit. Det betyder att jag från och med nu blir alldeles ensam, jag har ingen sambo längre ;( 
Usch, vad hemskt. Det kommer vara jättetomt här hemma utan henne. Jag kommer sakna henne tusen gånger om. 
Jag är verkligen ingen ensamvarg, så detta kommer bli jättesvårt för mig. Men jag får se till att aktivera mig massor, så att jag bara behöver komma hem för att sova. Tur att jag har heltidsjobb, skola & gymmet. De tre aktiviteterna kräver ganska mycket tid allihop. Det är bra.
Jag hatar att vi inte fick något värdigt avsked, eftersom hon senast igår låg & spydde som en kalv. Så jag pallade inte ens med en kram. Men jag hoppas hon kommer hem snart igen för att hämta mer saker. Då kan vi få till ett bättre farväl.

Lycka till i Oslo Malin, jag hoppas verkligen att du får det bra & trivs. Kommer sakna dig massor!!!

  



:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0