Gårdagen

Igår kom mina älskade bönder från Mantorp till storstan Motala för att ha filmkväll. Extremt uppskattat & trevligt att ha Irma & Martina i huset. Först kollade vi på Fucking Åmål. Jag höll på att DÖ när jag såg filmen. Jag har aldrigaldrigaldrig tidigare förstått att Agnes ONANERAR till en bild av Elin. Fick en smärre chock när jag såg det. Haha, helt sjukt var det.
Sen kom Malin & Ercan hem med McDonalds till alla förutom mig. Jag valde att laga min egen mat, och jaaaa jag vill framställa mig själv som duktig nu! ;)
Sen kom även Viktor, Cliff & Hegge hem till oss & vi slängde först på Saw 1 & sen Saw 2. Fan, vad dom filmerna är sjuka. Den som har kommit på allt det där måste själv vara psykopat, förstår inte hur man annars kan komma på sånt där...

Klockan 13.00 ska jag Linn, Alex, Cliff & Hegge iväg och träna på gymmet. Jag kan dock bara träna kondition idag. Ska ju gymma med Viktor imorgon, vi ska gå igenom alla maskinerna & se vad jag ska ha för vikter på allt. Och då kan jag inte ha träningsvärk, det funkar inte.


Mina bönder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0