Godnatt!

Ercan den jävla pullan sket i träningen idag. Hon hade för mycket träningsvärk, så jag drog till gymmet med Mackan & Frida istället. Var som allra bäst på löparbandet idag, slog mitt rekord hihi. Men jag tänker absolut inte säga hur långt jag springer på hur många minuter, för det är pinsamt dåligt alltså. Men whatever, så småningom kommer konditionen att komma igång. Ser fram emot det som sjutton.
Efter träningen åkte jag hem till mina föräldrar & kollade på handbollen, Sverige-Chile. Sverige vann med 10 mål, icke ett dugg oväntat. Fan va jag älskar att VM är igång nu, det är obeskrivligt roligt.
Just nu ligger jag i min gamla säng, sover över hos min familj idag. Ska upp kvart i 6 imorgon & behöver väck-hjälp & eftersom mamma också ska upp & jobba så blir det ju perfekt.

Jobbar 7-16 imorgon, efter det så blir det filmkväll. Martina & Irma skulle nog komma till Motala också, gud vad kul!

Det blir absolut ingen alkohol denna helg, är inte ett dugg sugen. Dessutom så går träningen till spillo om jag skulle hålla på att supa. Så nu blir det nyktert en tid framöver. Känns helt underbart. Är fruktansvärt tillfredsställd med mitt liv just nu. Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0