Hemma

Jaha, då har man varit hemma i kalla Sverige i snart två dygn. Känns skit, har haft sån jävla ångest att jag inte ens kunnat käka. Åt bara en cheeseburgare & en korv på 3 jävla dygn. Helt sjukt vad ångest kan sänka en alltså.
Jag vill inte vara hemma. Vill inte vara tillbaka i verkligheten med alla plikter & allt ansvar som hör till. Jag vill bara leva, göra exakt vad jag känner för.
Men men, nu är jag iallafall hemma igen. Alanya var lika underbart som jag visste att det skulle vara.
Älskar Alanya på lågsäsong alltså, det blir mycket mer personligt. Vi hängde med Alex & Ali varje dag. Åkte moppe upp till berget, spelade tv-spel, gick ut på klubben, hängde på stranden m.m.
Två extremt bra killar det där, med extremt bra familjer. Vi träffade bådas mammor + systrar, dom var jättesöta. Lagade mat till oss & grejer.

Tack som fan Martina för denna underbara resa. Vi åker om några månader igen. Seni seviyorum olum!


Adidas family<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0