Iphone

Slutspelet i sporthallen igår var riktigt kul, som vanligt. Fick dock fruktansvärt ont i röven efter att ha suttit i samma ställning 12 timmar i sträck. Kom igång ordentligt med maten igen. Åt fan 2 korv med bröd + 2 korvar med mos.
Riktigt bra, nu är jag påväg tillbaka!

Jag är fan sugen på något hela tiden. Även om jag är mätt, jag bara måste ha något i munnen liksom. Så nyss lagade jag lite english breakfast, bacon and eggs. Muuuums va gott det var. Det ska jag äta imorn också.


Har lagt till 2 nya appar på min iphone idag, riktigt schyssta rackare.
Viber = Free calls world wide. Extremt bra app. Har även testat den, funkar superbra.


Shape up = den räknar ut hur många kalorier man får i sig dagligen. Man får skriva upp exakt vad man äter i ungefärliga mängder.
Först fick man skriva i vikt & längd för att den skulle räkna ut ens BMI. Sen fick jag skriva i min drömvikt. Då säger den åt mig exakt hur mycket kalorier jag får stoppa i mig dagligen för att kunna gå ner ½ kg i veckan. Feeeeetingkul.

Så här ska det börjas räkna kalorier. Träna ska jag också börja göra. Wiiihuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0