Jag ser ljuset :)

Denna helgen har gått otroligt fort. I fredags var vi ute på Citybowl & härjade, det var rätt kul faktiskt. På lördagen mådde jag dock skit, baaaakis. Men Martina kom till Motala & slappade med mig. Grymt bra. Vi gjorde upp massa planer. SHIIIIT va spännande min framtid är just nu, väldigt mycket på gång.
I maj flyttar vi nämligen ner till Alanya, vi har fixat lägenhet & jobb & allt. Det enda som är kvar för att slå den sista spiken i kistan är betalningen. Så vid nästa lön ska vi betala 6 lax var till Levent, då är allt 100% klart. Guuud va gött med förändring. Det ska bli så spännande, jag är supertaggad.
Vet inte ännu hur länge vi blir kvar därnere, men minst 3 månader iallafall. Förmodligen längre, kanske ett halvår. Vi får se vad som händer liksom.
Det ska verkligen bli guld, jag har aldrig älskat en stad lika mycket som jag älskar Alanya. Det känns som hemma liksom.
Nog om det. Imorgon ska jag upp & jobba för första gången på drygt två veckor. Det ska bli intressant, är ju inte i Vadstena längre utan på Verkstan. Jaja, hoppas det blir bra.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Faan vad kul att du ska flytta utomlands!!

Vad är det för jobb du har fixat?

Shit, en sån förändring är verkligen något man behöver i livet!

2011-01-10 @ 13:23:21
URL: http://akarlss0n.bloggsida.se/
Postat av: becca

Kul att du e så positiv! Inte alla som e det tyvärr. Men det e bara avundsjuka antar jag ! :P

Vi har lite olika jobb som vi kan välja mellan, man e väldigt eftertraktad på arbetsmarknaden därnere som svensk eftersom vi drar så mycket folk. Men jag tror att vi vill sälja biljetter till beachpartyn. Då får vi gå runt på stranden varje dag & bli bruna + snacka med turister. Fett kul! =)

Yes, jag behöver förändring badly !

2011-01-11 @ 13:09:21
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men trist med folk som inte kan bli glada åt andra! Jag tycker iaf att det verkar as kul, och skulle själv inte ha något emot att flytta utomlands faktiskt!

Hoppas att du kommer att trivas (vilket jag tror att du kommer göra ;P )



Men det här med förändring håller du ju på med nu ser jag på din blogg ;) du kommer ju bli fit som fan! ;)

Men du. Jag skulle verkligen vilja att du kommer hit innan det är dags för dig att flytta till utlandet.

Tänkte själv försöka hinna med att träffa lite vänner när jag åker hem nästa gång faktiskt!

Får jag bjuda in mig själv på en kaffe då? :)

2011-01-20 @ 19:30:02
URL: http://akarlss0n.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0