Linnie & Cliffie :)

Riktigt härligt pass idag på gymmet. Fan, va vi har skrattat. Ashärligt har det varit. Cliff visade oss en ny grej som vi kunde köra också. Vi kallar den för "svanen", han kalla det att "simma.". Haha, aja, det ser fett roligt ut iallafall.


Vi hatar denna maskinen. Vi hatar egentligen alla maskiner som har med armar & axlar att göra för vi är så kleeeena & tar knappt något alls i vikt. Men det är bara att kämpa på!


Cliffie när han kör svanen. Haha, guuuud.

Idag är jag förövrigt inte så himla trött. Det suger, jag måste verkligen sova snart. Ska upp kl. 04.00 inatt liksom. Börjar jobba 05.30, första öppningspasset i Verkstan. Jag är fasen lite nervös över det. Tur att alla är där då, så jag kan be om hjälp av folk från packen, kondis eller kallskänken ifall något skulle knasa.
Och min vagel i ögat har växt inatt förresten. Fan, va ont den gör alltså. Just nu så rinner mitt högeröga konstant. USCH! Hoppas inte att det blir värre imorgon så att jag inte kan öppna ögonlocket eller något liknande. Då dör jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0