Lördags

I lördags jobbade jag först 06.30-15.00. Sen blev det hem & duscha, sen deckade jag på soffan. Var helt sjukt trött. Blev väckt av att Linn & Cliff kom & ringde på strax efter 18. Haha, det var ju lagom kul när man inte ens hunnit ta på sig några kläder.
Sen blev det iallafall fest. Vi var ett ganska stort gäng faktiskt, dessutom kom det folk som jag aldrig träffat förut. Det kändes lite skumt att ha dom här i min lägenhet, men det var kul.
Sen blev det Harrys, vilket sög riktigt jävla hårt. Det var folk öööööverallt, jag fick panik alltså. Linn tjurade ihop totalt & drog hem typ 10 minuter efter att vi kommit haha. Jag stannade inte kvar så jävla mycket längre heller. Ercan & jag drog hem runt halv 2 kanske. Blev en kebab med mos på sibylla, fy farao så gott det var.
I söndags mådde jag faktiskt bra, knappt bakis alls. Dock var jag fruktansvärt jävla trött så jag sov i princip hela dagen. Missade sista halvtimmen på filmen som gick på 3:an med Leonardo Dicaprio, vaknade vid 2 av att jag somnat på soffan iiiiigen. Fyfan, vad sur jag blev då.


Bild från i lördags. Wihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0