Lördags

Denna helg har varit extremt slapp. Filmkväll varje kväll. Jag har varit hur jävla trött som helst. I lördags när jag, Ercan & Cliff kollade på film så somnade jag direkt efter den första filmen. Jag hann se en av tre filmer. Och jag skulle fasen ha somnat till den första också om det inte var för att Cliff hela tiden skulle krypa in i mitt ansikte & bah:"Sover du Becca?!" "Är du trött Becca?!" och blablabla.
Jag pratade tydligen i sömnen också. Jag hade sagt "Cliff" och sen hade jag lagt fingret på munnen & bah: "Scccchhh". Hahaha, helt sjukt.

Bjussar på 2 bilder från i lördags:


Åkte hem till Cliff. Hans katt, Mimmi, var rolig som sjutton. Skulle ner i hans skrivbordslåda & min väska & grejer.


Sen drog vi till gymmet. Cliffie tyckte att jag skulle testa på denna maskin, jag diggade den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0