Mycket bra dag

Körde ett riktigt mördarpass idag på gymmet. Först konditionsträning i 25 minuter som vanligt. Jag pressade mig själv till max, var nära att spy. Men jag slog mitt rekord idag igen. Känns gött, jag kämpar.
Sen blev det att pussla ihop ett styrkeprogram tillsammans med Viktor, samt kolla hur många kilon & repetitioner jag ska göra på varje maskin. Det är ju hur bra som helst, nu kan jag dokumentera alla mina framsteg.

Efter gymmet drog jag till mitt föräldrarhem där familj+släkt var samlade. Mamma har ju nyligen fyllt år, så det blev att fira henne lite. Alltid lika kul att träffa min älskade släkt, dom är verkligen världens skönaste gäng.

Nu ska vi snart äta kvällsmat här hemma, köttfärsmackor. Sen blir det Solsidan, Time out & till sist Milan.
Guldsöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0