Schteeekt

Sov till 13.00 idag. Usch, blir alltid lika besviken på mig själv när jag sover bort en hel dag.
Sen blev det gymmet med Erciperc. Fyyyy alltså vilken träningsvärk jag hade i framförallt ben & mage. Så det blev att enbart köra kondition, rygg & armar idag.
Redan efter passet kom en mördande träningsvärk. Denna är inte o leka med kan jag säga, jag haltar fram! Så jävla ont har jag i musklerna, helt oförskämt dåligt vad otränad jag är.

Imorgon blir det skola 10-11. Sen blir det att bege sig till kontoret i några timmar. Sen en sväng ner till gymmet. Men det blir nog inte så mycket mer än kondition imorgon, jag är schteeeekt.
På kvällen vid 20.00 börjar handbolls-VM, Sverige möter Chile. Det ska bli så fruuuuktansvärt kul, älskar handboll.
Ska kolla på matchen med pappa. Det var mycket länge sen jag chillade hos mina föräldrar en kväll nu, och det saknar jag. Så så får det bli!

Känner på mig att morgondagen kommer bli great. Älskar när schemat är tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0