Alanya - Anils birthday ! ;D

Idag vaknade jag ganska sent, 14.30 typ. Baaaaaakis, fast såfort man kliver upp & går ut så blir det bättre. Det är så sjukt att man liksom aldrig blir i närheten av lika bakis härnere som man blir hemma.
Sen gick vi & la oss i poolen på hotellet & bara softa någon timme. Sen lagade jag lite tomatsoppa & åt lite långfranska till det. Det är det enda jag ätit idag, varför blir man aldrig hungrig? Jag känner absolut ingen hunger härnere, skumt som fan.
Idag är det älskade Anils födelsedag, så honom ska vi fira som fan ikväll. Dessutom är det våra svenska vänner Melinda & Julias sista dag i Alanya. Så ikväll blir det hårt festande. Fyfan, va jag hatar när folk åker hem härifrån. Man blir så jävla ledsen alltså. Usch & fy !

Nu ska jag dricka vidare så jag blir lite fuller, mums.
 
Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0