Alanya - bakisdag

Idag har både jag, Carro & Martina varit ganska så bakis. Festandet igår var väldigt hårt. Men jävlar vad kul jag hade, som vanligt. Satt inne på James Dean & drack lite drinkar. Det är så jävla bra härnere för vill man ha mer vodka i sina drinkar så säger man bara more vodka & så får man det. Man kan bli kanonfull på bara en drink om man håller på sådär hela tiden.
Sen vid 2 någon gång så kom Mongot & hämtade upp mig efter att han hade slutat jobba. Oså åkte vi iväg på hans moppe, det var jätteroligt.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt, ut & käka om några timmar. Sen måste jag till Mongots resturang för att hämta min piercing som jag råkade tappa för någon vecka sen.

Imorgon kommer Malin till Alanya. Fy o fyyyy vad gött det ska bli. Jag vill att det ska bli morgonkväll nu nu nuuu.
Jag ska pussa sönder min älskade lilla fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0