Alanya - Malins sista kväll ;(

Imorgon har Malin varit här i en vecka & ska åka hem till Norge igen. Fyfan vad det känns skit. Tror vi kommer tjuta en skvätt på krogen sen, när man inser att det är hennes sista kväll. Det är jättekul att Malin trivs så bra här, hon älskar Alanya. Hade hon inte haft några plikter att åka hem till så hade hon stannat kvar här. Hon säger att hon vill flytta med oss till Alanya nästa år. Men jag vet att hon kommer komma ner igen innan jag flyttar hem igen. Hon kanske ska komma ner 2 gånger till och med. En vecka i juli & en vecka i augusti.

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR ALANYA! JAG VILL ALDRIG HEM, DETTA ÄR DET BÄÄÄÄÄSTA JAG GJORT I HELA MITT LIV! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0