Alanya - White sensation night yaa

Nu har jag befunnit mig i Alanya i 3 veckor. Det är asbra härnere, Alanya är den staden jag älskar mest på hela denna jord.
Det har ju varit massa strul med vår lägenhet, helt kaos om jag ska vara helt ärlig. Men vi fick ju bo gratis på hotell i 16 dagar. Hotellägaren bjöd oss på det, så jävla schysst. Man klarar sig fan inte i Alanya utan vänner man kan lita på. Vissa har lagt ner hela sin själ i att hjälpa oss & till slut så ordnade sig allt & vi bor nu i lägenhet.

Vi har inte börjat jobba än, vet inte om vi ska göra det överhuvudtaget. Än sålänge vill vi bara glassa runt. Sola, åka moppe & festa liksom. Partylivet härnere är det sjukaste som finns. Fyfan för att sen komma hem till Sverige & "festa". Usch o fy säger jag bara, krogen där hemma är helt värdelös ju.

Igår var det ladies night på James Dean. Så alla i personalen var barkroppade med bara en vit fluga runt halsen. Det var bland det porrigaste jag varit med om, hujedamig!

Ikväll är det White sensation night på Panderosa. Wihuuu, så kul!

Nu ska jag börja dricka alkohol så jag blir lite go i huvudet :)

Saknar er alla där hemma. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0