No life ;)

Just nu är jag inne i en ganska tung period, rent arbetsmässigt alltså. Jobbar 19 dagar i sträck, med bara en ledig dag. Och vissa dagar har jag 10-timmars pass, så det blir lite tungt känner jag. Tur att jag verkligen gillar mitt jobb, annars hade detta varit pest & pina.
Har dock betat av 6 av dessa dagar imorgon. Sen på söndag får jag ledigt & vila lite, då ska jag verkligen njuuuta. Sen blir det 2 veckors arbetande i rad med andra ord. Men det är caaaaaashflow, så det är soft.
Det enda som står på schemat nu är alltså jobb & gym. Hinner nog inte med något annat. Fan, jag har ju inget liv hahaha.
Men jag får nog unna mig något fint vid löning sen. Resa till Stockholm & hälsa på Lisa står extremt högt upp på listan. Hoppas bara att denna sjukdoms-period tar slut tills dess så att jag kan ta ledigt en fredag & spendera en helg i huvudstaden. Då drar jag direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0