Tomhet

Jag har känt mig helt tom sedan i söndags, efter herrarnas 5 mil. VM med Hellner, Kalla, Haag & alla dom där är nu slut. Usch, man blir så nere när allt bara tar slut. Man rutar ju in sitt liv utefter vilka tider deras lopp visas på tv´n liksom. Hela ens liv kretsar runt dessa skidåkare under en veckas tid, sen tar det bara slut.

Aja, det är bara att ta nya tag. Denna vecka är inte så plåkig den heller. Champions league ikväll & imorgon kväll. Ujujuj, så spännande!
Hoppas Milan vinner mot äckliga Tottenham imorgon, det blir svårt på bortaplan, men absolut inte omöjligt.
Ikväll är det Barcelona-Arsenal. Vilken toppmatch! Längtar ihjäl mig alltså, detta ska bli extremt spännande & roligt.


Såhär ser jag ut idag förresten. Mitt hår är outta control !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0