Melodifestivalen ikväll!

Mycket bra dag idag. Först blev det jobb 06.30-15, jobbade med Linnea vilket alltid är skojsigt.
Nu ligger jag hemma & degar & har analyserat oddest, ska snart dra iväg & göra en lången. Ska tippa 2 eller 3 italienska matcher & en spansk. Lite annorlunda, jag brukar för det mesta bara tippa spanskt.

Sen ikväll är det inget mindre än MELODIFESTIVALEN. Underbart för en schlager-slyna som mig. Förstår inte riktigt varför jag gillar det så mycket, det är ju inte direkt my cup of tea när det kommer till musik. Men jag älskar det ändå, Löv it löv it löööÖÖÖööööÖv it.
Vem hejar Rebecca Landestorp på i år då, kan man fråga sig?
Extremt oväntat..att jag håller på...Danny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0