Grattis lillasyster!

De senaste dagarna har varit underbra. I onsdags kom Carro på besök till Motala & sov över. Vi hade asmysigt. Jag, Linn & Carro satt hemma hos mg & drack lite vin, spelade skip-bo & snackade skit. Skitsoft! Jättekul att träffa Carro igen, vi har ju inte umgåtts sen Alanya liksom & då hängde vi varenda dag.

Nu ska jag snart till jobbet, har det tråkigaste passet man kan ha. 13-18.30 på en fuking fredag. Men men, så måste det vara ibland. Sen ska jag hem & glo på andra halvlek av Finland-Sverige, heja Sverige!!
Sen blir et idolmys med Linn & Viktor. Senare sen på kvällen ska vi skjutsa min syrra & hennes kompisar till krogen. För idag fyller min lillasyster hela 18 år. Grattis syrran, hoppas du får en oförglömlig kväll!

Nää, nu ska jag slänga av mig mysdressen & svira om till arbetskläder. På återseende!

Jag & Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0