On my way to Stockholm!

Sitter på bussen påväg till Stockholm tillsammans med JosseBosse. Försökte sova första timmen, vettefan om jag lyckades, men jag sket i att försöka vidare sen för jag blev något så in i helete pissnödig.
Bosse sover fortfarande. Hon är verkligen en människa som kan sova vart so helst, när som helst, hur som helst. Fattar inte det där, men jag är avundsjuk, vill också ha den förmågan.
Ikväll ska vi fira Lisa som fyllde 21 den 12 oktober. Blir middag i Sollentuna hemma hos Kajsa & sen in mot stan. Lutar åt att gå till Ambassadeur. Fan jag kommer inte kunna hitta en enda snygg kille på hela kvällen säkert, för det är bara snobbar på Ambassadeur. Stureplanare liksom & sånna gillar man verkligen inte om man heter Rebecca Landestorp.
Men men, detta ska bli sjuuuukt jävla kul. Nu när vi kommer fram vid 11 så ska vi luncha & sen shoppa. Krille kommer in till stan också & möter upp oss, niiice.
Sen till Lisa för att fixa iordning oss & seeeeeen mot Sollentuna & förkröket.

Shit, vilken fin lördag jag kommer att få. Önskar er detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0