Stockholm - måndag

Igår, söndag, var en mycket trevlig dag. Vi vaknade fett tidigt & gick upp & gjorde oss iordning. Sen bar det av mot Söder för att ta en brunch på Mosebacke. Shit, vilken jävla brunch-buffé! Det fanns i princip allt. Jag åt vita böner i tomatsås, prinskorv, chili-kyckling, bacon, världens godste äggröra, pannkakor, äpplekaka med vaniljsås & massa andra goda grejer. Vi blev sittandes på Mosebacke ityp 3 timmar & bara snackade, väldigt trevligt.
Josse åkte tillbaka till Lund igårkväll vid 18-tiden. Jag & Lisa hyrde film, men den va så jävla dålig att jag somnade kl. 21.00 & sen vaknade jag upp kl. 11 idag. Helt sinnessjukt hur mycket jag sovit inatt, men det var verkligen välbehövligt. Har bara sovit typ 4 timmar i snitt den senaste veckan.
Lisa drog till jobbet runt 8 imorse & slutar inte förrän 18 eller något sånt. Snart kommer Krille & hämtar upp mig, vi ska dra & luncha på Vapiano. Fy farao så gött det ska bli med carbonara.
Sen blir det en shoppingrunda på stan med min älskade bög. Ikväll kl. 19.45 går min buss hem till Motala igen. Fan hade velat ha några fler dagar i Stockholm alltså, men jag ska tillbaka om 2 veckor igen så det är ju lugnt ! :)


Detta är så extremt mycket godare än vad det ser ut.


Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0