Alanya - 4 days left

Den senaste veckan har vi varit 5 tjejer som bor tillsammans här hemma i lägenheten i Alanya. Jag, Johanna, Carro, Malin & Martina. Det är fett trångt att bo i en typ 1:a när man är så många människor oså blir det skitigt som fan också.
Men men, vi har det fruktansvärt bra ändå. De senaste 6 veckorna har varit så jävla sjuka, jag tänker nog fan aldrig berätta hur många dagar jag har varit nykter utav dom haha.
Klockan är nu 8, så snart ska jag börja dricka igen. Blir James Dean & Hollywood ikväll, så jävla kul.
Gårkvällen var verkligen den roligaste på länge, jag sprang omkring med Anils kavaj på Hollywood & såg ut som en jävla pingvin. Oså träffade vi massa vänner Anil, Gokhan, Serkan, Efe, Sophia, Mimmi, Tuncay osv... Så jävla kul :)
Ikväll ska bli lika kul igen. Först dricka upp våra medtagna groggar inne på VIP:en på James Dean osen vidare & skaka rumpan på Hollywood. Wohooo, längtar :D
Nää, nu tar Carro sin första grogg så jag joinar väl :)

Iyi aksamlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0