Alanya - Flyticket is now booked ;(

Idag har vi allihopa bokat resa tillbaka hem till Sverige. Jag drabbades av något panikliknande när allt va klart. Blev helt skakis & kallsvettades lite. Usch & fy vad jobbigt det är att leva två liv. Man vill bara slå dom samman till ett & samma liv så man kan få det bästa från båda världar.
Det ska verkligen bli jättekul att få komma hem & träffa familj, vänner & kollegor. Men samtidigt är det så förbaskat sorgligt. Vi har ju liksom byggt upp ett helt nytt liv nu, med vänner & allt det där. Det kommer bli så förbaskat svårt att lämna allt.
Fy sjutton vad vi kommer tjuta när det närmar sig den 14:e september. Uschuschusch, vad detta är hemskt. Får nästan ångest över att jag gjorde detta, för Alanya kommer nu för alltid förbli mitt andra hem & det kommer jag få bära med mig en jävla lång tid framöver. Det kommer nästan bli som en börda, jag kommer bli så jävla deprimerad nu i flera månader. Oså är det ingen där hemma som förstår heller, ingen fattar & det är också jävligt jobbigt.
Men men, nu ska jag hem till my normal life igen då. Har saknat alla där hemma såååå mycket! Kommer bli jättekul att få vara tillsammans med dom igen, får fokusera på det. Love you !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0