Back in Sweden!

Om två dagar så har jag varit hemma i Sverige i 2 veckor. Det blev till slut 3½ månad som jag bodde i Alanya, det är fan mer än ett kvartal. Hur fasen kunde sommaren ta slut så fort?! Helt sjukt....
Men men, nu är jag tillbaka iallafall. Trodde verkligen att jag skulle må skit här hemma i Sverige, men det gör jag inte. Tvärtom! Jag mår alldeles utmärkt, jag är superlycklig. Det är så jävla kul att kunna umgås med familj & vänner igen. OCH att få jobba! Herregud vad jag älskar mitt jobb, det är så överlägset jävla bäst. Eller det är nog egentligen mina kollegor som är det, vilket grymt gäng vi är därnere på bageriet alltså. Underbara människor, den ena är mer mongolid än den andra liksom.

Saknar dock Alanya & alla vänner man har därnere. Men det tröstar lite att det är väldigt många av dom som åkt tillbaka till sina hemorter eller pluggstäder etc. Det är bara några stycken som är kvar i Alanya. Så då har man liksom inte lika mycket att komma tillbaka till.
Men jag ska iallafall åka tillbaka dit över nyår, hoppas att få tag i en resa på 10 dagar. En vecka är alldeles för lite, då hinner man bara komma ner & sen ska man hem direkt.

Sen blir det Alanya nästa sommar igen & då är ju alla tillbaka igen. Awesome!

Men just för tillfället vill jag verkligen vara i Sverige. Fixa min lägenhet, kunna åka till mitt föräldrarhem när jag vill, hänga med de närmsta & jobba.
Wohooo, jag ska tjäna fett med cash osen ska jag unna mig massa materiella ting & resor så jag blir en ännu lyckligare människa.

Nu ska jag bjuda på en video från Alanya. Jag & Malin förkrökade med Recep & Efe i Efes tatueringsstudio. Denna kvällen va så jävla rolig. Enjoy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0